Ce este ForIT - Forms? |
Este un program de gestiune a stocurilor și controlul vânzărilor în magazine alimentare, magazine generale, magazine de confecții, magazine de încălțăminte(sportive), fast-food-uri, pizzerii, restaurante, cofetării, patiserii, cantine, etc.. Cu peste 800 de implementari si cu peste 4000 de utilizatori, ForIT - Forms este unul dintre cele mai răspândite programe de gestiune în domeniul retail și horeca din România.
|
Interfața de vânzare |
-interfață prietenoasă, optimizată pentru ecrane tactile
|
Programul de gestiune |
-gestiune stocuri în timp real pe baza documentelor de intrare și de ieșire
|
Întocmire documente |
Aplicatia permite întocmirea tuturor documentelor necesare pentru gestiunea stocurilor în magazine. -factură, factură proforma Toate documentele pot fi salvate în format .PDF, .DOCX, .XLS. De asemenea, documentele pot fi trimise prin e-mail (atașate .pdf) direct din aplicație, folosind clientul de e-mail implicit sau prin intermediul unui server SMTP. Datorită faptului că șabloanele documentelor au fost implementate pe baza standardului RDL, formatul tuturor documentelor este personalizabilă de către Dumneavoastră!
|
Tipărire etichete de prețuri |
-generare coduri de bare pentru produsele care nu au cod de bare
|
Rapoarte |
Implicit, programul livrează următoarele rapoarte: -facturi emise
Raport bonuri fiscale:-vânzări defalcate pe clasificare de produse (de ex. mărfuri, produse finite, etc.)
|
|
Culegere date - sistem avansat pentru interogarea datelor înregistrate în programAcest modul permite interogarea bazei de date pentru obținerea informațiilor referitoare la vânzări, intrări, ieșiri. Aceste rapoarte pot fi filtrate după: -perioadă
Rezultatul este grupat după:-produse Rezultatul interogării este afișat în formă de liste, cu reprezentări grafice și poate fi exportat în fișier XLS.
|
Fidelizare clienți |
ForIT - Forms implementează fidelizarea standard bazată pe cartele de fidelizare. Clienții fideli primesc o cartelă cu cod de bare sau cu bandă magnetică. O cartelă de fidelizare poate să fie: cu reducere procentuală și/sau cu acumulare de puncte. În momentul vânzării, după scanarea tuturor produselor pe bon, se scanează cartela de fidelizare și se identifică clientul. Punctele acumulate pot fi folosite la plata cumpărăturilor ulterioare.
PromoțiiForIT – Forms dispune de un sistem sofisticat de gestionare a promoțiilor în cadrul căruia pot fi definite promoții complet personalizabile și adaptabile la cerințele beneficiarului. O promoție este acel procedeu de promovare definit pe o perioada sau pe un interval orar în cadrul unei zile când un produs sau o categorie de produse este oferit la un preț promoțional sau, în această perioadă, pe baza valorii bonului fiscal, se acordă un voucher, imediat după tipărirea bonului fiscal la casa de marcat. Voucherul se va tipări pe o imprimantă specială de vouchere.
|
Inventariere |
Procesul de inventariere constă în stabilirea stocurilor faptice și înregistrarea diferențelor dintre cele scriptice și cele faptice. Inventarierea se realizează prin întocmirea procesului-verbal de inventariere.
Modalități de inventariere:-inventariere manuală directă: produsele sunt înregistrate manual pe un proces-verbal de inventariere, unul după altul, introducând cantitățile faptice (fie manual, prin selectarea produsului după denumire, fie cu un cititor de coduri de bare)
|
Salvare automată a bazelor de date în ForIT - Cloud
|
ForIT - Pontaj: aplicație integrată pentru evidența orelor lucrate
|
ForIT - Webshop: platformă webshop integrată cu programul de gestiune
|
Comenzi la domiciliu
|
Modul CRM
|
API ForIT - Cloud REST Web Services
|
ForIT - Forms MOBILE INVENTORY - Aplicație pentru inventariere pe terminale mobile
|
ForIT - Forms MOBILE POS - Aplicație destinată emiterii bonurilor fiscale pe terminale mobile
|